juli 2014

KUNST OG KULTUR

I går var det overskyet her i byen, og vi hadde derfor planlagt en skikkelig kulturell dag på museum. Vi tok turen innom "museu national d'art de catalunya" som hadde mange bilder av forskjellige s...

DIM SUM WOK

Vi kom over en helt fantastisk restaurant i går, Dim Sum Wok. De hadde buffet hvor man kunne velge mellom alt fra sjømat, kjøtt, kinesisk eller vegetar.Da man hadde funnet den maten (kjøtt/fisk/grø...

BREAKFAST IN BARCELONA

Etter en god frokost på et gatehjørne igår, bestemte vi oss for å utforske byen på fire hjul. Skateboard. Vi cruiset gjennom hele byen, og det var utrolig deilig for da fikk vi vind på oss. Jeg sa ...

BARCELONA

God morgen fra en kingsize hotellseng i Barcelona. Reisen i går gikk veldig fint, og veldig raskt. Vi satte oss på flyet og plutselig var vi fremme. Etter å ha installert oss på hotellet gikk vi...

Barcelona here we come!

Nå står vi ved gate og er klar for boarding om 10 minutter. Om drøyt 3 timer er vi fremme i Barcelona. *gledeross*

EN ANNERLEDES DAG

Hjelpe meg så dårlig jeg sov i natt. I tillegg til at det er varmt på rommet for tiden våknet jeg flere ganger og var overbevist om at det var veps i sengen, så jeg har ligget og slått rundt meg og...

TALL SHIP RACES

Nok en nydelig sommerdag her i Bergen, og denne har virkelig blitt brukt godt sammen med Mærta. Vi startet dagen på sats med en liten styrkeøkt før vi dro hjem til meg og nøt livet fra boblebadet i...

Hva er oddsen?

Hva er egentlig oddsen for å bli stukket av en og samme veps opptil flere ganger i kassen på coop OBS, mens hjemme i hagen der det kryr av summende veps slipper man unna? Typisk min flaks! Jeg skul...

SISTE DAG I KROATIA

Den siste dagen i Kroatia var vi på nok en koselig liten restaurant, en skjult perle. Her fikk jeg den møreste biffen jeg noen gang har spist, den smeltet på tungen. For å komme hjem igj...

FACE THE FACTS

I går kom jeg hjem igjen etter en fantastisk ferie i Kroatia, og nå har jeg kommet tilbake til det "normale" livet. Med det mener jeg at jeg har fremdeles ferie og skal snart reise på ny tur, men j...

UNDER THE SEA

Hei fra varmen! I dag har vi hatt en knall fin dag her i Kroatia, og solen stekte allerede fra vi våknet klokken halv åtte. Tror det må være noe med det teltet, for jeg våkner mye tidligere der enn...

Mobilblogg: Morgentur i vannkanten

Det ble en tidlig kveld i går da det begynte og lyne og tordne helt vanvittig. Og da vi våknet i dag holdt det fremdeles på. Jeg og Mærta tok oss en liten tur langs vannkanten, men ble plutselig ov...

BLÅTUR

Nok en flott dag på stranden i dag, og jeg har akkurat trukket inn i skyggen etter timevis i solen. I går sa jeg at vi skulle på blåtur sammen med en drøss med andre nordmenn. Det kom to karer inn...

SUNNY DAY

Etter en grå dag i går har vi i dag en kjempefin og varm dag. Vi startet dagen med en treningstur utenfor campingområdet, deretter en tur inne på campingen. Resten av dagen har vi brukt på stranden...

CAMPING PARK UMAG

Hei alle sammen! Jeg titter innom for å informere dere om at vi er vel fremme i Kroatia og at her er alt bare bra. Flyturen i går var nokså humpete da vi kom inn i diverse tordenskyer, men vi lande...

PAKKET OG KLAR

Nå er kofferten pakket med svømmeføtter, telt og bikini, og jeg er klar for avreise hvert øyeblikk. Jeg vil bare informere om at jeg har vær utrolig flink til å pakke lite denne gang, primitiv pakk...

KROATIA

Nå går ting unna dere. Plutselig så var reisen med Mærta i boks, og den går allerede i morgen(!) Wæææ :-) Vi endte opp med å reise til Kroatia hvor vi blant annet skal møte mamma og pappa som har k...

SINCE LAST @millanysv1

HAR DU LYST HAR DU LOV

Ville bare ønske dere alle en riktig fin lørdagskveld. Her er middagen i magen, og nå er det tid for film og digg.

FØR OG ETTER

For første gang har jeg i dag farget øyevippene mine. Jeg gjorde det fordi sommerferien nærmer seg og det er deilig å kunne gå sminkefri på stranden uten å se supertrøtt ut. Nå slipper jeg å styre ...

ALT I SIN TID

Nå har jeg endelig sommerferie og det er så deilig. Jeg hadde siste dag på jobben i dag, og det er selvfølgelig litt vemodig at alle dem jeg har brukt hverdagene mine med det siste året nå er "bort...

PRINTED PARTY PANTS

Jeg har jo helt glemt og vise dere antrekket jeg endte opp med på lørdag. Etter mye frem og tilbake endte jeg opp med dette antrekket som var helt utrolig koselig, og veldig annerledes enn det jeg ...