juli 2012

Skateboarding

Det ble nok en sein kveld i går med god mat og spill, "kortskalle" og "maxy yatzi." Det var visst ikke helt min dag igår i og med at jeg tapte i begge. Men jeg liker bedre å se det på denne måten: ...

Ny uke nye muligheter

Har vært litt stille fra denne kanten de siste dagene, men jeg har vært opptatt med å gjøre ingenting. Bor hos Christian for tiden så jeg er litt ute av "rutine" hvis man kan si det sånn. Siste nyt...

Skjønnhet kommer fra innsiden

Nei, det er ikke skikkelig sommer når det bøtter ned ute og er like kaldt som en oktoberkveld. Kalenderen sier sommer, men jeg føler jeg er litt mer fornuftig enn et lite skjema med datoer som prøv...

Rosa namnam

Smoothie til frokost og smoothie til lunsj, det kaller jeg ferie det :) Dagens treningsøkt var unnagjort før 12, noe som alltid er like deilig. I kveld blir det middag og kino med min kjære&...

Polkadott

*Myse i det sterke lyset* Kjole og ballerinasko (over) + shorts, skjørt og rosa passcover (under) fra H&M. Har hatt en liten shoppingrunde idag, overbevist om at jeg helt sikkert treng...

Nytt deksel

Da har jeg byttet ut alle de fine diamantene på mobilen min med et egendesignet mobildeksel herfra. Bestilte det rett før jeg reiste på ferie, og nå har jeg endelig fått det på. Tok ca tre uker fra...

Siste bildedryss fra denne ferien

På stranden vår kommer det en "ding-ding-dame/familie" med en stor elektrisk vogn, skikkelig gladmusikk og alt du kan tenke deg av drikke, is og "slush" i alle mulige farger og smaker. Det begyn...

Venezia

Vi reiste med buss om båt for å komme oss inn til noe som må være en av verdens mest sjarmerende og romantiske byer. ♥VENEZIA♥ Sukkenesbro Sjarmerenda trange gater. ...

Bildedryss fra Kroatia/Italia

Etter en fantastisk sommerferie med de personene som betyr mest for meg, ser jeg tilbake på minnene og deler noen av dem med dere. For 24 timer siden satt jeg ved gate på flyplassen i Venezia, nå s...

Hei fra Amsterdam

Tre glade søsken på vei hjem. Vi reiste fra campingen i Italia kl 06.45 i morges, satte oss på flyet i Venezia og nå er vi altså her i Amsterdam. Vi hadde litt turbulens på veien, men er trygt frem...

Italian update

Her er en liten oppdatering fra Italia. Lite blogging skyldes dårlig nett så jeg sliter særlig med å laste opp bilder. Hadde en dag i Venezia sammen med Christian noe som var utrolig koselig! Vi nø...

Goodbye is never easy

Hadde en grusom start på dagen idag da jeg tok et tårevått farvell med Christian. Jeg tok bussen med han inn til byen hvor han skulle ta flybussen fra, og da han omsider gikk inn på bussen dannet j...

Red Sea

Har hatt det knallgøy siden sist innlegg, nesten helt perfekt! Ved lunsjtider på onsdag fant jeg og Christian ut at det var på tide med en 1 litersdrink som vi hadde hatt lyst på i flere dager (jeg...

Bildedryss fra ferieelskerne

Vi lever livet! Bare se her :) Basengbaren Restaurantfrokost. Billig og bra♥ Haha, jeg lurte Christian med på å snorkle og svømme etter alle fiskene igår, og vet dere hva? Han ...

Hei fra Kroatia!

Da er alle kommet vell frem, og vi holder på å renne vekk her nede. Men vi liker det! Nå sitter jeg på en internettbar med Christian og nyter et glass hvitvin (ja, før klokken 12) samtidig som dere...

Norge-Danmark-Tyskland idag

Da er ferien min godt igang. Kjørte hjemmefra i femtiden igår, og kom til Larvik ca kl 02.00 i natt. Må si jeg var trøtt da! Klokken 05.45 våknet vi av at gassalarmen i bobilen gikk, men vi vet ikk...

Sommerferie!

Jippi, nå har jeg endelig sommerferie jeg også. En skikkelig lang en ;) Etter ett år med jobbing fortjener jeg litt fri, og belønner meg selv med flere reiser. Som jeg gleder meg! (Bilde fra sist ...

To dager til avreise

.... Og tenk, om fem dager så er jeg her! :) Nå må jeg nesten pakke ferdig tingene mine sånn at jeg slipper å stresse med det i siste liten. Men har en ørliten følelse av at det kan bli li...

Pakke, pakke, pakke

Plutselig er det nesten ferie dere! Bare to dager igjen på jobb, og så reiser jeg på ferie nummer 1 om tre. Da blir det campingtur til Kroatia og Italia med familien. Nå holder jeg på å pakke klære...