F is for Fun

- eller Flax.

Det er fredag, og p tide med litt "Fun". Som jeg har nevnt tidligere har jeg alltid en eller annen hendelse som jeg teller ned til p telefonen min, og n er det ferien. Om 24 dager skal vi etter planen ha landet i varmere strk. Denne resterende ventetiden er tilsvarende den fr jul, tiden med adventskalender. For gjre ventetiden litt kjekkere fikk jeg derfor en id om lage en slags "adventskalender", og den begynner i dag. Planen var kjpe inn 24 flax lodd, snne til ti kroner. Christian mente derimot at vi burde g for 24 million flax *haha*. Etter en liten stund bestemte vi oss for g for hans versjon av kalenderen. Vi mener begge at det er strre sjanse for "vinne tilbake" investeringen p loddene til 25 kroner, enn p dem til ti kroner.

Jeg tror jeg har vunnet maks 50 kroner p et million flax tidligere, og er derfor spent p om vi klarer noe bedre denne gang. I hp om vre garantert en eller annen premie bestemte vi oss for kjpe tolv lodd p to forskjellige steder, alts totalt 24 lodd. Det da vre premie p ett av de tolv som henger fast i hverandre..? Jeg har troen! Om det s er 25 kroner vi vinner, s har vi i alle fall spart inn igjen litt av pengene vi la ut. Hovedpoenget med disse loddene er ikke premien, men f en liten dose med spenning og gy, hver dag frem til vi reiser. Om vi vinner noen kroner er det bare en veldig gy bonus.

Da jeg sa til damen i kassen p bunnpris at jeg gjerne ville kjpe tolv million flax, s hun litt rart p meg. "Tolv stykker?" sa hun. Jeg svarte "ja" med er stort smil, og hun bare "Det er noen som fler for litt Flax p en fredag!" (*pling* i glasset for henne) :-) Hun skulle bare visst; Christian kjper jo tolv stykker et annet sted. Dessverre hadde de bare elleve p bunnpris, og derfor har jeg kjpt ett p coop mega ogs. Fr hpe det ikke delegger teorien vr om vinnersjansene *haha*

Man fr ikke mer gy enn man lager selv. nsk oss lykke til, og "let the fun begin!"

God helg ♥

En tannls St. Hans aften

Den obligatoriske "grille dagen" er her, og n har vi grillet bde fisk og kjtt, hjemme hos familien min. Vi har sittet ute i t-skjorte frem til n, og med tanke p at det er en blanding mellom sol og skyer i dag var temperaturen ok likevel. N har vi gtt inn, og er klar for filmkveld.

Jeg har vrt borte fra blogging de siste dagene, for p tirsdag opererte jeg ut en visdomstann. Det var ikke alt som gikk som planlagt, men tannen er n ute, og det var jammen p tide. Jeg har utsatt denne operasjonen i tre/fire r. N er jeg litt hven i fjeset, kan ikke gape for hyt, og heller ikke smile for bredt eller le. Jeg trster meg likevel med at det er mindre smerter enn forventet.

N gr jeg p mange medisiner, og har hatt to hele dager med Netflix p sengen. Jeg blir s trtt av medisinene at det har vrt deilig gjre "ingenting". Det har gtt i suppe, grt og yoghurt til alle mltider, men n har jeg ogs begynt med litt polarbrd. Med andre ord er det myk mat som gjelder. For f litt st. Hans stemning i dag, mtte jeg ha grillmat jeg ogs. Det ble grillet laks og potetstappe, noe som ikke krevde mye tygging. M si at jeg var litt sulten p de andres kjttstykker og "jordbr og lime" cider. Men jeg kan ikke blande alkohol med medisinene, og kjtt kan jeg spise en annen gang. Det er en fin St. Hans likevel.

Borte bra, men hjemme best

Det ble ingen skikkelig date i helgen, men vi har n kost oss likevel. Akkurat som antatt ble vi hjemme i gr ettersom Christian hadde jobbet hele dagen. Han overrasket meg faktisk med rde rose da han kom hjem, og dermed var den gode stemningen satt. Uten at han visste noe om det, hadde jeg vurdert dra ut i ens rend for kjpe blomster, men plutselig sto han der med en nydelig bukett til meg. Han der alts!❤

Vi koste oss hjemme med hvitlk- og urtemarinert ytrefilet, rykende ferskt focaccia brd og en frisk salat. Mens vi ventet p "hovedretten" tok vi en halv "vente burger" hver, og desserten ble vaniljeis med masse sjokoladesaus. Isteden for restaurant og kino ble det alts grillmat og Netflix. N er vi godt i gang med den siste sesongen av "Orange is the new black". En hjemmekveld er absolutt like bra som en ute, alt kommer egentlig an p selskapet.

N er jeg hvert yeblikk p vei ut dren for mte Christian p lagunen. De har jo ftt nye restauranter der, og vi tenker teste ut Sumo i kveld. Dette er ikke en date, bare en "jeg-gidder-ikke-lage-middag-dag". De nye skoene fr jeg spare til en annen gang *haha*.

TGIF

Endelig er det helg, og denne trenger jeg! N har jeg akkurat kommet hjem etter ha jobbet p nattpent, og kjenner at det skal bli godt med noen rolige dager. Denne uken har jeg jobbet hver dag og vel s det. Etter en kjempelang arbeidsdag p onsdag trodde jeg grsdagen skulle bli grusom, men det ble den ikke. I dag derimot... Den siste timen fr jobb, kjente jeg hvor trtt og sliten jeg var, noe som trolig er et resultat av lite svn tidligere i uken. Likevel gikk det fint jobbe n i kveld. Jeg har en s snill sjef, og hun hadde kjpt bde pepsi max og sjokolade til oss, for holde energinivet oppe. I tillegg har det vrt s travelt at jeg rakk aldri kjenne etter p trttheten.

N skal jeg campe i sofaen med en serie p Netflix resten av kvelden. Helgen blir nok rolig, men jeg hper krysse av et punkt p sommerens bucket liste i morgen. N som begge to har skoleferie har jeg lyst til feire med en skikkelig date. Jeg vil kle meg opp med kjole og pumps, og spise en deilig middag og prate ut over hele natten. Hehe, vi fr se om Christian orker, for han skal jobbe p dagtid i morgen. Vi feiret jo litt at alle eksamener var levert i gr, med vin- og filmkveld.

Uansett; god helg❤

PS: Bildene er fra en annen anledning.

TBT: Hemmeligheten jeg rpte for ett r siden

Det er torsdag, og perfekt for et lite tilbakeblikk. I dag er det nyaktig ett r siden jeg rpte en liten hemmelighet for dere. Planen vr i fjor sommer var dra p campingtur hele veien ned til Italia, med telt og det hele. Bare noen uker fr ferien ble dette avlyst, og vi mtte legge helt nye planer. Nr jeg ser tilbake p den opplevelsen vi fikk, s m jeg si at jeg nesten er glad de opprinnelige planene vre skar seg. Vi endte jo opp med vr livs ferie p Maldivene og i Sri Lanka. Fortsatt sliter jeg med forst at vi faktisk har vrt der. Maldivene er enda vakrere i virkeligheten enn p bilder, og Sri Lanka har et helt fantastisk folkeslag. Jeg er s takknemlig for hva vi fikk oppleve i fjor sommer ♥ Jeg vet at jeg vil tilbake, men det blir nok ikke denne sommeren. I r har vi gtt for en rimeligere ferie, for vi har tross alt kjpt vr frste leilighet som vi skal flytte inn i til hsten.

Innlegget med avslringen jeg skrev for ett r siden kan dere lese her. Det str ogs litt mer om hva vi hadde i vente, selv om vi ikke hadde alt planlagt :-)

Nydelige Maldivene fra flyet.

#sommer #maldivene #srilanka #reise #eksotisk

Work work work

N har i morgen blitt til i dag, og jeg har akkurat kommet meg hjem fra jobb(ene). Jeg har jobbet dobbelt i dag, noe som ble totalt 14 arbeidstimer. Frst en full dag i barnehagen, og s hele ettermiddagen/kvelden p Accessorize. Om mindre enn tte timer begynner jeg p jobb igjen, og da er det en gruppe med 1-3 ringer som krever at jeg er opplagt. Er jeg heldig fr jeg fem til seks timer svn i natt, men jeg er ikke klar for sove enn. Jeg trenger srt en dusj, ettersom vi har hvitt sengety, og jeg er full av sand og somkrem etter en dag ute med barna. Jeg m ogs f i meg noe mat, for n er det syv timer siden jeg spiste sist. Det har gtt i ett i hele dag, og n m det vre lov vre sliten, og ha en del skrivefeil...

Solnedgang

Nok en kveld med en nydelig solnedgang. Jeg elsker sommerdager som denne❤

Dress to impress

Som jeg nevnte p lrdag, liker jeg kle meg litt ekstra fint nr jeg jobber i helgene. Dette er noe jeg gjr for inspirere kundene som kanskje har fest planer p kvelden. P lrdag hadde jeg p meg et skjrt jeg har bde designet og sydd selv, en enket bluse, og smykker som tok opp fargen p skjrtet og de rosa neglene mine. Jeg elsker ha en helhet i antrekkene mine, og synes det var ekstra gy nr smykkene passet s godt til mitt eget design. ♥

Se s deilig disse fargene er sammen! ♥ ♥ ♥

#outfit #sommer #antrekk #hjemmelaget #design #diy #accessorize

Lrdagskvelden og tur til Siljustlen

Vi hadde egentlig planer om fjelltur i dag, som er et av punktene p sommerens "bucket list", men ombestemte oss da vi vknet. Etter ha sovet i ti timer var det langt p dag, og turen ble lagt til nromrdet. Jeg er ikke den som liker sove bort hele formiddagen, men av og til (nr man har muligheten) er det litt godt. Vi hadde en helt perfekt kveld her hjemme i gr, med bde grilling, kveldstur, og s avsluttet vi med en "sydhavs film" som gav meg skikkelig reisefeber. Du kan tro jeg teller dager til vi reiser p ferie. Selv om jeg skulle nske at destinasjonen var noe mer eksotisk, i r som i fjor, klager jeg ikke. Jeg gleder meg masse til ferien vr.

Grsdagens grillmat var noe uvanlig. Da jeg kom hjem fra jobb var Christian kjempe fornyd med et innkjp han hadde gjort. "Gjett hva jeg har kjpt da?" sa han med et lurt smil om munnen. Selvflgelig var det ekstrautstyr til grillen han fikk til bursdagen, en Weber pizzastein *haha*. I gr ble det alts grillet pizza, og det funket kjempebra. P n uke har vi hatt i alle fall fire grill middager, men vi har grillet forskjellige ting hver gang, og n kan vi alts grille pizza ogs.

Tilbake til degens tur. Vi ville sjekke ut turmuligheter fra den nye leiligheten, og fant ut at vi kommer til bo like ved Siljustlen. Det tar oss ca. fem minutter g dit. Der er det mange grusstier i skogen, og perfekt for jogging eller bare en koselig rusletur. Det er ogs et vann med ender, og mulighet til sitte og nyte utsikten. Vi ble begge overrasket over hvor fint det faktisk er der, og ikke minst hvor nrt det er i forhold til den nye leiligheten. Beliggenheten til leiligheten blir bare bedre og bedre, og vi er overbevist om at vi har kjpt en perle av en leilighet. Tenk ha denne fantastiske naturen rett borti gaten, men likevel bo spass sentralt :-)

Dagens detaljer

Hver helg er en fest, i alle fall for noen... Selv skal jeg jobbe i dag, og siden det er lrdag har jeg pyntet meg litt ekstra. Til tross for at jeg ikke skal p fest, s er det helt sikkert noen andre som skal det. I hp om kunne inspirere noen av kundene (og dere blogglesere) til kveldens festligheter liker jeg kle meg ekstra fint nr jeg jobber i helgene. "Dress to impress!"

Dere fr ikke hele antrekket n, bare detaljene. Jeg kjrer p med litt knalle farger i dag, og merker at humret ogs blir farget av det. Av og til er det gy skinne litt ekstra. (Reklame) Smykke og ringer er selvflgelig fra Accessorize Lagunen, og det er bare til stikke innom om du vil se hvilke andre godsaker vi har by p.

Disse fargene kommer til bli s fin mot en solkysset hud i sommer. Gleder meg allerede.

N m jeg lpe, for rekke jobben. Hper dere fr en finfin lrdag alle sammen.

"Bucket List" sommeren 2016

Her om dagen kom jeg over ideen om lage en slags "bucket list" for sommeren. Dette er alts en liste med ting jeg vil oppleve eller gjennomfre i lpet av sommeren, og mlet er faktisk krysse dem av fra listen ogs.

1. Overnatte i telt. Jeg har mest lyst til hive sekken p ryggen, finne frem sykkelen min, og sykle til en camping i nrheten, eller ta det som en del av en roadtrip. Jeg hper vi fr til dette, men for klare det er vi avhengig av et par dager med fri begge to, og fint vr. Det er ikke s fristende telte om vret er drlig. Nr jeg tenker meg om hadde det ogs vrt koselig reist til hytten, og tatt bten derfra og ut til en liten holme vi kunne telte p. Vi har hatt noen fine btturer til holmene i omrdet, og grillet, badet og solt oss. Det er s koselig nr det ikke er andre mennesker til stede enn en bt som putrer forbi i ny og ne. S kanskje blir det telttur p en holme i sommer..?

2012 var min frste sommerferie med Christian, og da teltet vi i Kroatia og Italia. To r senere, alts i 2014 var det Mrta jeg hadde gleden av dele teltet med i Kroatia. Om vi fr til telting i r blir det en slags tradisjon for telting annethvert r. Dette bilde er fra 2012, sommeren jeg var blondine ;-)

2. G p fjelltur. Det er lenge siden jeg har gtt p en skikkelig fjelltur. Med det mener jeg en som tar flere timer, og hvor man m ha med matpakke og masse vann. Sist gang m ha vrt i Sri Lanka i fjor sommer. Der hadde vi flere fine fjellturer. En av grunnene til at det ikke skjer s alt for ofte er at jeg er livredd for mte lse hunder. Av en eller annen merkelig grunn tenker mange hundeeiere at nr de gr i fjellet er det OK la hunden sin g uten bnd. *Din egoistiske drittsekk!* er det jeg vil si til dem. Jeg er mkk lei av at de skal bruke unnskyldningen ", hunden min er s snill. Den gjr deg ikke noe, vil bare hilse." Vet du hva? Nr jeg mter en hund gr rullegardinen ned, og jeg er langt i fra snill. Nr frykten tar overhnd mister jeg all kontroll, og en av oss, hunden eller jeg, vil ende opp med bli skadet. Derfor tror jeg at jeg m finne en gunstig tid for fjellturen, en tid p dagen hvor hundeeiere ikke lufter udyret sitt. Det er mulig jeg m ta den fjellturen p Gran Canaria...?

P toppen av Stolzen, med utsikt over hele Bergen ♥

De to neste bildene er fra "Worlds End". Denne turen startet klokken 07.00, for at vi skulle f med oss soloppgangen fra fjellet. Det var en kjempefin tur, og vi gikk for det meste alene. Da vi var p vei mot bilen, etter tre timer i fjellet, kom folk gende i k mot oss. Jeg er glad vi kom fr dem for si det snn.

Dette er fra "Little Adams Peak", en tur som minnet litt om Stolzen, for de som har gtt den. Vi snaker opp, opp og bare opp. Det var en bratt tur, men den var ikke s fryktelig lang. Utsikten p toppen var helt fantastisk, litt som st p en alpetopp, og bare se fjell etter fjell utover hele landet.

Den fineste utsikten fikk vi trolig fra "Lion Rock, Sigiriya". Dette var en stor stein, med trapper hele veien opp. Fra trehytten vi sov i, opp p steinen og hjem igjen brukte vi totalt tre timer. Det var magisk st p toppen og se ruinene fra et gammelt slott, og ellers bare oversiden av skog. Det var ogs mange ville aper der oppe, s da fik vi litt underholdning av dem ogs.

3. Date night! Denne skal i alle fall gjennomfres. Jeg har allerede antrekket planlagt, men det krever sol og varme. Jeg har et sterkt nske om dra p date med min kjre, og dette kommer til bli "the virgin walk" for de nye pumpsene mine. De er kanskje ikke s ny mer, for n har de sttt ubrukt i noen mneder, og det er p hy til bruke dem. Bedre seint enn aldri :-)

4. Nyte en lang ferie i Puerto Rico. Denne blir det nok heller ingen problem nyte. Jeg kan nesten ikke vente til vi skal reise. P en mte hper jeg at tiden frem til vi drar gr fort, men p en annen mte vil jeg nyte det vente p reisen. Problemet med reiser er at de gr s fort, og nesten fr man kommer i gang, er den over. Jeg er glad vi skal vre der i nesten tre uker, men nr vi kommer hjem igjen er det nesten skolestart (men bare nesten). Jeg hper vi fr masse sol og varme, men ikke for varmt. Jeg gleder meg til alle mltidene vi skal ha p altanen med utsikt ut over havet, minigolf, kle seg opp for en middag ute, beske nye byer, og kanskje en romantisk date p utekinoen..? h, som jeg gleder meg til ferien!

5. Gro et heftig bikiniskille. Jeg bde hater og elsker bikiniskille. Hater fordi jeg synes det er ekstremt usexy med hvit rumpe og hvite pupper, og elsker fordi det er et bevis p at solen setter sine spor etter mange timer i solen. Jeg elsker ligge ute i solen, og kan ligge i flere timer om dagen. Jeg bruker selvflgelig en god solkrem, og smrer meg flere ganger for dagen. Det er ikke snakk om bruke olje snn at huden lager freselyder. Nei, i r (som i fjor) blir det solfaktor 30, og beskyttelse mot bde UVA og UVB. Selv om jeg elsker f en dyp brunfarge, vil jeg ikke delegge huden min. Det er viktig ta vare p den, for jeg vil ikke se ut som en innskrumpet rosin nr jeg blir eldre.

6. Drikke vin i kveldssolen. Dette skal selvflgelig gjres utenom helgen. Det skal skje midt i uken, bare fordi jeg kan. Et glass med kald vin skal nytes i det solen sakte men sikkert daler ned fra himmelen. Blir dette kombinert med en god samtale, og kanskje kortspill, da snakker vi P.E.R.F.E.K.T.

7. Padle i kano. Dette gjorde jeg sammen med Mrta, Veronica og Anne-Birthe i fjor, og det var s koselig. I og med at det var suksess m vi prve f det til i r ogs. En stille og fredelig padletur, kombinert med humoristiske innslag (som jeg ikke skal g inn p n *haha*) er en perfekt sommeraktivitet.

8. Spise et skikkelig tapas mltid i Spania. Jeg har vrt i Spania flere ganger, men aldri spist et skikkelig tapas mltid, og det m jeg gjre noe med. Jeg liker spise lokal mat nr jeg er ute og reiser, og tapas er noe i alle fall jeg forbinder med Spania. Jeg blir sulten av tanken p alle de forskjellige smrettene. Dersom noen av dere har tips til hvor man fr bra tapas p Gran Canaria; Bring it! Om jeg s m reise til andre siden av yen for f tak i det, s gjr jeg det *haha*

#bucketlist #reise #opplevelser #sommer

The faster you run, the sooner you're done

N siger kvelden inn over meg. Jeg har krpet opp i sofaen, nydusjet og salig i kroppen etter en joggetur i kveldssolen. Etter jobb sank jeg sammen, og ble skikkelig trtt. Jeg satte p en film og merket at lysten til trene minket. Den planlagte joggeturen var i ferd med bli byttet ut med en rolig kt med pilates, men plutselig kviknet jeg til igjen. Det ble alts noen kilometer med joggeskoene p. S DEILIG! Jeg elsker flelsen ETTER en svett kt, skikkelig svettefest *haha*. Mens du lper kan det vre vondt og flt, men jeg lper alltid med et smil om munnen likevel. Det er s godt bruke kroppen, og sofakos er ti ganger bedre etter en treningskt.

Sliten, men fornyd med dagens innsats.

Keep, toss, donate

Dette har jeg gruet meg til lenge. For det frste er det en stor jobb som krever tid, og for det andre er det ikke lett kvitte seg med noe man er glad i. Endelig har jeg ftt ryddet i klesskapet mitt. N har jeg sortert alle klrne, og brettet pent sammen det som skulle inn igjen i skapet. Resten er sortert i en haug for kaste, og en haug for donere. Selv om jeg sikkert kunne kvittet meg med mer, er jeg fornyd med ha fjernet s mye som jeg har gjort.

N er jeg blant annet tte bukser fattigere. Det er til og med et par kjoler og skjrt som ligger i haugene foran meg. Dette er de plaggene jeg strever mest med kvitte meg med, fordi jeg elsker kjolene mine ❤

Jeg fr litt vondt inni meg nr jeg ser den ene skinnjakken min i "kaste-haugen", men den har gjort jobben sin. N m den ut, og s fr jeg heller fortsette jakten etter en ny en, som er like perfekt...

rydde i klrne er en perfekt aktivitet nr det yrer ute. Jeg var sikker p at solen skulle skinne i dag ogs, men det ser ikke snn ut. Derfor bestemte jeg meg da jeg var p sats, at jeg mtte brette opp ermene, og ta tak i problemet. Vi m begge kvitte oss med mye klr fr vi flytter, og n har jeg tatt frste steg. Kanskje blur det en ny runde etter sommerferien ogs..?

En sndagsmiddag i solnedgang

N er vi gjennom en vellykket "bursdagshelg". Hele lrdagen startet med pakkepning p sengen, deretter pakkepning i garasjen. Den strste gaven i r var en gassgrill, alts litt for stor til pne p sengen. Den ble montert og tatt i bruk samme dag, men det var frst i gr jeg flte vi fikk brukt den skikkelig. Da hadde vi vr frste skikkelige grillmiddag bare vi to. I gr ble det kyllingfilet, mens p lrdag ble det bde plser, burgere og koteletter. Det er deilig ikke bruke engangsgrill, men heller en skikkelig grill med god varme og en stor grillflate. Selv om det var Christian som fikk den, s tror jeg at jeg ble like glad. Denne grillen skal f kjrt seg i sommer, og kanskje ogs utover hsten. Jeg gleder meg til den frste grillmiddagen i den nye leiligheten vr :-)

Dette var en deilig middag i solnedgang, ca kl 21.30. Hva er vel bedre enn seine, varme sommerkvelder, med grillmat p fatet?

Jeg er forresten helt hektet p lime-vann for tiden. Det er S godt i varmen ♥

#sommer #grillmat #solnedgang

Bursdag

Hipp hurra for min kjre som fyller r. I dag er det fem r siden jeg tok fly hjem for n bursdagsfesten hans. Da var vi akkurat blitt venner, og n er vi jo ganske mye mer enn bare venner. Jeg er s glad for ha Christian i livet mitt, og har store planer om at han der resten av livet.

Vi har holdt p med forberedelser til festen store deler av dagen, men ogs hatt tid til besk av noen venner som ikke kan komme i kveld. Det blir "grill & chill" party i hagen n. Sangriaen er allerede i glasset, og hvert yeblikk fyrer vi opp grillen. Den fikk han i dag tidlig, s dette blir "jomfru-grillkvelden". Jeg har troen p at dette blir bra!

For anledningen har jeg p meg den nye badedrakten min, med et denim skjrt med frynser, fjr i rene, og selvflgelig partyhatt <3

Det er ikke bursdag uten kake. I dag blir det brownies, mens til i morgen har jeg laget en ostekake.

Gul og gull

God kveld, og hei til fredagen.

Endelig er helgen her, og det har jeg gledet meg til. I morgen har min bedre halvdel bursdag, og dette skal selvflgelig feires. Jeg gleder meg minst like mye til feire ham som det jeg gjorde da det var jeg som fylte r. Bursdager er jo s gy!

Det er bare en liten time siden jeg kom hjem fra jobb, og n er jeg klar for nyte denne helgen. Jeg hrer rykter om at det fine vret og den gode temperaturen skal vare gjennom hele helgen. Jippi! Det passer svrt bra med tanke p feiringen i morgen. Sommerkjolene og -skoene kan bli med meg hele helgen. I dag har jeg sullet rundt i denne deilige, lette sommerkjolen i gul, men tilbehr i gull. Alt av sko, smykke, redobber og matchende hrbyle selger vi i butikken (Accessorize Lagunen).

N skal vi sette p en ny episode av serien vi ser p, men jeg ville bare titte innom for nske dere en rikig god helg frst.

Slikke sol

God kveld. N har jeg akkurat kommet hjem fra en dagstur til Hardanger. Jeg m si at den utsikten der inne er noe for seg selv. Jeg kommer aldri til bli lei av den, for den er helt fantastisk. Selv om utsikten er fin, s var den litt gr i dag. Tken hang langt ned mot fjorden, og over fjellet var den ekstrem. Jeg har ikke opplevd s tett tke noen andre steder enn i fjellene i Sri Lanka. Vi snakker maks fem til ti meter sikt. Vret i dag str i sterk kontrast til hva vi hadde i gr. Da l jeg ute i bikini og slikket sol. I dag var det regnty som var tingen.

N gleder jeg meg til krype under dynen, og varme en smkald kropp. Hper p sommer igjen i morgen, da skal jeg nemlig jobbe i barnehagen, noe som er veldig kjekt p sommerdager. Men fr det; tannlegen! Etter litt (les veldig) for lang tid har jeg omsider bestilt meg en tannlegetime, alts i morgen. W....