mars 2015

DIY: Påskekort

Nå har jeg endelig påskeferie jeg også, og det helt til tirsdag. Selv om det er ferie så har jeg mye på planen, men det er bare koselig alt sammen. Dagen i dag har jeg blant annet brukt på å skrive...

BABYSHOWER

I går var en dag med mye rosa, noe jeg må si at aldri blir feil. En rosa dag er en bra dag *haha*. Vi var på babyshower, for å feire et kommende lite mirakel. Til sommeren blir vi onkel og tante fo...

PALMESØNDAG

God morgen ♥ Har du husket å stille klokken? Jeg ble helt forvirret da jeg våknet, for jeg var 100 % sikker på at klokken skulle stilles én time frem, men da jeg våknet og så på klokken var ...

PÅSKEPYNT SETTER PÅSKESTEMNINGEN

Oi dere, hvor ble det av ukedagene? Plutselig er helgen her igjen, og påskeferien er i gang for mange. For min del gjenstår et par dager med jobb før jeg kan legge beina på bordet og nyte fridagene...

EARL GRAY

God dag lørdag, og velkommen skal du være. Jeg våknet helt av meg selv i dag mens klokken fremdeles hadde 08 som første siffer. Deilig å våkne så tidlig på en lørdag, men likevel være uthvilt. En e...

PINK - BLACK - WHITE

Nå har jeg kommet et lite stykke på vei i planleggingen av den store dagen, som egentlig ikke er så stor. Eller, planlegging er vel litt feil å si. Inspirasjonsrunde er nok mer passende. Her ser de...

PLANNING MY B-DAY

Det er ikke tvil, våren er her. For første gang så jeg i dag at det har kommet grønne små skudd på trærne. Krokusene popper opp både her og der, og det er lyst om morgenen. Noe annet som kommer med...

STEM PÅ MEG!

For første gang på veldig lenge har jeg deltatt i en konkurranse. På bussen hjem fra skolen i dag tenkte jeg litt på hva jeg har gjort de siste årene, og da kom jeg frem til at det er hele to år si...

SNAPCHAT LATELY

Ja, nå er det en stund siden forrige snapchat update, så jeg tenkte det var på tide med det. Bildene speiler de to/tre siste ukene. Dagen etter eksamen startet en ukes ferie sammen med storesøst...

ALLE HJERTER GLEDER SEG

Det gjør i alle fall mitt!♥ Å herregud! Endelig er dagen her! Fredag, solen skinner, fuglene kvitrer og jeg er i ekstase. På mobilen har jeg en nedtellings app som sier at nå er det null dage...

MAT MAT MAT

Noe av det beste med ferie er maten! Vi hadde bestilt halvpensjon, og hadde dermed inkludert både frokost og middag på hotellet. Begge måltidene bestod av en buffet. Frokostbuffeten hadde noe for a...

WHITE DRAPED DRESS

MOONLIGHT CINEMA

Nå er vi vel hjemme i Norge igjen, og kontrastene til det livet vi har hatt er store. For et gufsete og ekkelt vær det er her i Bergen. Jeg vil tilbake til sol og bare bein♥ Vi kom hjem i går...

SISTE DAG I SOL OG VARME

Nå har vi hatt vår siste dag ved bassenget, og allerede i morgen reiser vi hjem. Dette har vært en fantastisk uke, og jeg er absolutt ikke klar til å forlate sommeren her nede. Heldigvis har jeg fl...

Color Splash

En fargerik by fortjener et fargerikt antrekk. Om ikke hele antrekket var veldig fargerikt, så var i alle fall detaljene det da vi var i Mogán her om dagen.

PUERTO MOGÀN

God morgen! Her kommer et lite bildedryss fra dagen i går, da vi var i Mogán. Det er en by som er helt nydelig. Så fargerik og fin med blomster overalt mot de fargerike husene. Jeg elsker kombinasj...

SANDSTORM I ØRKENEN

I går var planen egentlig å ligge på stranden, men da vi kom ned der holdt vi på å blåse vekk. Derfor fristet det ikke å legge seg ned i sandstormen. Vi gikk heller tur bort til sandynene i ørkenen...

FLOWER PRINT

I går var det 1. mars, og vi er nå kommet til årets første vårmåned. Det er deilig å tenke på at det går mot lysere tider. Jeg er et skikkelig sommer menneske, og når våren kommer så er det ikke le...

BASSENG DAG

Nå har vi akkurat kommet opp på rommet etter noen timer ved bassenget. Så utrolig deilig å kunne sprade rundt i bikini igjen, og til å kunne gå barfot ute. We like it! En liten tabbe gjorde at...