januar 2011

Effektiv morgen

Klokken har bare så vidt rundet tolv, og jeg er allerede godt i gang med dagen. Har spist en deilig frokost med resten av familien, skrevet en skoleoppgave på nynorsk om dikt (unødvendigmed både ny...

IKEA

I dag har jeg brukt store deler av dagen på IKEA. Har nemlig planer om å pusse opp rommet mitt om ikke så alt for lenge,og da trenger jeg litt nye møbler. Jeg fant mye fint, som for eksempel et sto...

Budapest here I come :)

Nå er turen til Budapest endelig klar. Flyet og hotellet er bestilt og betalt. Det eneste som gjenstår nå er å pakke, noe som er veldig vanskelig. Hvordan pakke for tre dager? Været er omtrent som ...

"Jubileums looken"

Skolen min feiret som sagt 40-års jubileum i dag, med taler, underholdninge og deri blandt catwalk som var mye større enn før. Jeg gikk med begge antrekkene som jeg har lagt ut bilde av før. Det gi...

En siste finpuss

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen for andre gang i dag. I skoletiden i dag hadde vi tilsammen fire catwalkshow, og nå har jeg vært å øvd til morgendagens "big finale". Vi har flyttet hele o...

Catwalkbilder

Her er noen av bildene fra i går. "Programmet" Topp og skjørtet som er laget av forskjellige utklipp fra blader. "Film og aluminiumsfolie kjolen". En liten pose på den røde løperen må til =) M...

Catwalk

I dag har hele dagen gått med på å gå catwalk på skolen, i forbindelse med "åpen dag". Elever, fra forskjellige skoler, har vært å sett på showene på dagen, og på kvelden kunne hvem som helst komme...

Budapest

Jeg og en venninne fra klassen fikk i dag den fantastiske ideen om å dra på ferie snart. Vi så på alle mulige reisemål, og endte vel egentlig på Budapest, Ungarn. Vi tenkte at det er litt gøy å dra...

Joggetur på vinterføre

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en deilig joggetur, og tatt en lang varm dusj. Egentlig pleier jeg ikke jogge frivillig ute i naturen, men i dag fikk jeg det for meg at det var noe jeg ville gjø...

En halv er ikke en hel!

Jeg laget middag til resten av familien i dag, og det var jo en interessant opplevelse. Vegetarcouscous sto å menyen. I utgangspunktet er den veldig god, og lett å lage, men i dag skar alt seg. Gla...

Lady Gaga neste...

Neste uke skal det holdes et "moteshow" på skolen, der første og andre klassingene har laget klær og masker som skal vises frem på catwalken. Temaet er maskerade/Lady Gaga. I den anledning har jeg ...

Lengter etter sommeren

Nå har vinteren vart lenge nok. Det har vært deilig med en hvit jul, og masse aking, men nå vil jeg ha sommer. Heldigvis er vi på rett side av nyttår i alle fall... Jeg kom over noen fine sommertin...